Správa IT levou zadní.

SodatSW - Změna technické podpory

09.02.2009 23:29

Od 1.1.2009 je v platnosti nová politika Technické podpory SODATSW spol. s r.o. Technická podpora (support) je rozdělena jak podle typů zákazníků a služeb, na které mají nárok nebo které mají zakoupeny, tak podle typu požadavku, který je na support nahlášen. Zákazníci jsou rozděleni do 4 skupin (BASIC, STANDARD, PREMIUM, VIP), od kterých je závislá služba supportu i její rychlost. Více informací se dozvíte v Příručce programu Technické podpory, kterou našim zákazníkům rádi zašleme emailem.
Přechodné období do 1.4.2009 - protože přechod na nové služby vyžaduje organizačně/technickou přípravu a výrazné změny, budou první 3 měsíce roku 2009 probíhat v přechodném režimu. Během této doby připravujeme novou webovou prezentaci spolu s knowledge base, fórum i formulář s žádostí o technickou podporu. A zároveň se chystáme oslovit vás, naše zákazníky, s výběrem služby na následující měsíce. Protože změny v prvních měsících roku budou mít dopad na nás všechny, rozhodli jsme se poskytnout všem zákazníkům s platnou smlouvou na maintenance vyšší než 5.000 Kč/rok službu PREMIUM do 31.3.2009 zdarma.

Vyhledávání

Kontakt

Václav Dušák, DiS. Obětí nacismu 27
350 02 Cheb
776 234 763
351 151 116