Správa IT levou zadní.
Efektivní IT management
Efektivní IT management v sobě skrývá řešení každodenních situací, se kterými se mohou pracovníci v IT setkat.
Efektivní IT management Vám pomáhá od prvního zaznamenání problému ze strany uživatele informačního systému až po jeho vyřešení.
Efektivní IT management nabízí možnosti, jak předejít většině běžných problémů spojených nejen s každodenní rutinní prací na počítači, ale i neodbornými pokusy o „vylepšení“ počítačů, se kterými pracují.
Efektivní IT management Vám přináší okamžitý přehled o konfiguracích počítačů v rámci Vašeho informačního systému.
Oblasti řešení: |
+ Centrální evidence problémů a připomínek s databází jejich řešení |
+ Vzdálená pomoc a servis stanic na dálku |
+ Hromadné instalace program |
+ Audity SW a HW vybavení |
+ Ochrana nastavení operačního systému a aplikací |
+ Zamezení instalace nežádoucích programů |
+ Obnova systému po restartu počítače |
Přínosy Efektivního IT managementu: |
+ Přehledné vedení požadavků a problémů uživatelů |
+ Jednoduchý přístup k poznatkům při řešení problémů, které se již v minulosti vyskytly |
+ Snížení nutnosti osobní přítomnosti technika při řešení problémů |
+ Zjednodušení implementace nových programů |
+ Okamžitý přehled o konfiguraci počítače |
+ Přehled o softwarových licencích a jejich využívání |
+ Snížení nutnosti oprav po zásahu do nastavení stanice |
+ Dodržování licenční politiky |
+ Minimalizace poškození a kompromitace dat |
Jak to funguje:
Samotné fungování Efektivního IT managementu je postaveno na dvou specializovaných programech. Běžní uživatelé přistupují přes internetové prohlížeče k databázové aplikaci a v přehledném prostředí mohou snadno zadat své požadavky a problémy. Ve stejném prostředí jsou poté požadavky uživatelů zpracovány pracovníky technické podpory. Konfigurací databázové aplikace lze snadno definovat oprávnění jednotlivých uživatelů pro práci v systému. Další částí systému je program, který se instaluje na jednotlivé pracovní stanice. Provoz takovýchto stanic lze následně omezit restrikcemi, vybavit ochranou či provést audit. IT pracovníci mají k dispozici v módu řídící stanice možnost spravovat vše z jednoho místa a nastavovat pravidla pro jednotlivé počítače či celé skupiny. Zároveň pomocí prostředků vzdálené pomoci mohou zrychlit a zefektivnit řešení problémů v počítačové síti.