Správa IT levou zadní.

Efektivní IT management

 

Efektivní IT management v sobě skrývá řešení každodenních situací, se kterými se mohou pracovníci v IT setkat.

Efektivní IT management Vám pomáhá od prvního zaznamenání problému ze strany uživatele informačního systému až po jeho vyřešení.

Efektivní IT management nabízí možnosti, jak předejít většině běžných problémů spojených nejen s každodenní rutinní prací na počítači, ale i neodbornými pokusy o „vylepšení“ počítačů, se kterými pracují.

Efektivní IT management Vám přináší okamžitý přehled o konfiguracích počítačů v rámci Vašeho informačního systému.

 

 

 
            Oblasti řešení:
+   Centrální evidence problémů a připomínek s databází jejich řešení
+   Vzdálená pomoc a servis stanic na dálku
+   Hromadné instalace program
+   Audity SW a HW vybavení
+   Ochrana nastavení operačního systému a aplikací
+   Zamezení instalace nežádoucích programů
+   Obnova systému po restartu počítače
 
            Přínosy Efektivního IT managementu:
+   Přehledné vedení požadavků a problémů uživatelů
+   Jednoduchý přístup k poznatkům při řešení problémů, které se již v minulosti vyskytly
+   Snížení nutnosti osobní přítomnosti technika při řešení problémů
+   Zjednodušení implementace nových programů
+   Okamžitý přehled o konfiguraci počítače
+   Přehled o softwarových licencích a jejich využívání
+   Snížení nutnosti oprav po zásahu do nastavení stanice
+   Dodržování licenční politiky
+   Minimalizace poškození a kompromitace dat
 


 

Jak to funguje:
 

Samotné fungování Efektivního IT managementu je postaveno na dvou specializovaných programech. Běžní uživatelé přistupují přes internetové prohlížeče k databázové aplikaci a v přehledném prostředí mohou snadno zadat své požadavky a problémy. Ve stejném prostředí jsou poté požadavky uživatelů zpracovány pracovníky technické podpory. Konfigurací databázové aplikace lze snadno definovat oprávnění jednotlivých uživatelů pro práci v systému. Další částí systému je program, který se instaluje na jednotlivé pracovní stanice. Provoz takovýchto stanic lze následně omezit restrikcemi, vybavit ochranou či provést audit. IT pracovníci mají k dispozici v módu řídící stanice možnost spravovat vše z jednoho místa a nastavovat pravidla pro jednotlivé počítače či celé skupiny. Zároveň pomocí prostředků vzdálené pomoci mohou zrychlit a zefektivnit řešení problémů v počítačové síti.