Správa IT levou zadní.
Personální audit
Personální audit nabízí řešení každodenních problémů spojených s vytížením nejen lidských zdrojů v organizaci.
Personální audit nalezne slabá místa organizační struktury, optimalizuje mzdové a tiskové náklady nebo internetové připojení.
Personální audit nabízí jednoduchý a elegantní nástroj pro monitorování činností uživatelů při práci s výpočetní technikou.
Personální audit Vám přináší okamžitý přehled o práci s výpočetní technikou a využívání softwarových licencí.
Personální audit Vám pomůže zorientovat se ve Vaší organizaci
+ Rychlá realizace s minimálními požadavky na organizaci
Jak to funguje:
Personální Audit funguje na principu lokálního monitorovacího agenta, který zaznamenává dění na počítači od jeho zapnutí až po ukončení činnosti. Přitom po celou dobu ukládá data do souboru. Zaznamenává tak všechny aktivity bez ohledu na aktuální připojení/odpojení počítače ve firemní síti. Uživatel nemá možnost ovlivnit informace, které jsou monitorovány. Samozřejmostí je, že uživatel není tímto monitoringem nijak omezen.
Nashromážděné údaje jsou pak v nastaveném časovém období ukládány na centrální úložiště, kde jsou archivovány a připraveny k vyhodnocení. Vyhodnocení údajů v rámci organizace, skupin či jednotlivců je prováděno nad centrální databází, kde jsou pro lepší čitelnost a přehlednost výstupy zobrazeny v dynamických reportech. Reporty pracují v režimu on-line a ihned reagují na nová data v centrálním uložišti. Jsou připraveny tak, aby jejich prezentace byla maximálně vypovídající pro konkrétní použití: vrcholný management, vedoucí pracovních skupin, interní auditor...